Advert
Advert
Advert

Sevgililer Günü’nde ünlü markaların yarışı

Medya Takip Merkezi (MTM), 14 Şubat Sevgililer Günü için birbirinden renkli kampanyalara imza atan markaların, TV kanallarında reklam görünürlüklerini ele aldı. 1 – 13 Şubat tarihleri arasında reytingi yüksek on üç TV kanalını kapsayan rapora göre, en çok reklam veren markalar arasında Atasay, Bonuscard ve Altınbaş ilk üç sırada yer aldı. İşte araştırmanın tüm detayları…

Sevgililer Günü’nde ünlü markaların yarışı
Sevgililer Günü’nde ünlü markaların yarışı Admin
Bu içerik 160 kez okundu.
Advert

14 Şubat Sevgililer Günü’ne sayılı günler kala çiftleri tatlı bir telaş sardı. Markalar ise çeşitli kampanyalar düzenleyerek, birbirinden özel hediye ve koleksiyonlarla televizyon ekranlarında yerlerini aldılar. 

Medya Takip Merkezi’nin hazırladığı rapora göre, ünlü markalar toplamda 2 bin 290 adet reklamla televizyonda çeşitli ürün ve kampanya ile izleyiciyle buluştu. 

Mücevher sektörünün özgünlüğü ve kalitesiyle öncü markaları arasında olan Atasay, 591 adet reklamla 11 bin 882 saniye ekranda kalarak listenin ilk sırasında yer aldı. Sevgililer Günü’nde tektaş pırlanta reklamıyla yer alan Atasay, anlamlı bir mesaja imza attı. 

Listenin ikinci sırasında 381 adet reklamla Bonuscard yer aldı. Bonuscard reklam filminde rol alan ünlü oyuncular Sarp Apak ve Büşra Pekin “Bu sefer sevgililer günü sevgi günü olsun, herkes birbirine sevgi versin” sözleriyle duygusal bir mesaj paylaştılar. 

Listenin üçüncü sırasındaki, mücevher sektörünün lider markaları arasında bulunan Altınbaş, 238 adet reklamla 5 bin 474 saniye ekranda kalarak tüketiciyle buluştu. 

Teknomarketler arasında yer alan Media Markt ise listenin dördüncü sırasındaydı. Media Markt, 235 adet reklamla 5 bin 695 saniye ekranda kaldı.

Ev tekstil modasında öncü markalar arasında yer alan Bellona, 210 adet reklamla listenin beşinci sırasında bulundu. Bellona, aşkı desenlerle anlatan nevresim takımlarıyla tüketiciye ulaştı. 

Mücevher sektörü listenin zirvesinde yer aldı

Medya Takip Merkezi’nin 1 – 13 Şubat tarihleri arasında 13 TV kanalı üzerinden yaptığı araştırmaya göre, “Mücevher” sektörü 829 reklamla listenin ilk sırasını oluştururken, “Bankacılık” sektörü 381 reklam adetiyle listenin ikinci sırasında yer aldı. Listenin üçüncü sırasında bulunan “Teknomarketler” 307 reklam verirken, “Ev mobilyası” sektörü ise 210 reklamla dördüncü sıraya yerleşti.

“Çamaşır Yıkama Ürünleri” sektörü 191 reklamla beşinci, “Enerji Şirketleri” ürünleri 105 reklamla altıncı sırada bulundular.

Sırasıyla “Hazır Giyim”, “Alışveriş Merkezleri”, “Ev Tekstili” ve “Gıda İşletmeciliği” listeye giren sektörler arasındaydı.

Yazılı basının zirvesinde Teknosa vardı

Medya Takip Merkezi, yazılı basında da en çok reklam veren markaları araştırdı. Rapora göre, yazılı basında toplamda 709 adet reklam/ilanla yer aldı. Teknomarketler arasında yer alan Teknosa, geniş ürün yelpazesiyle 26 adet reklam/ilanla yer aldı. Listenin ikinci sırasında yer alan Samsung, 17 adet reklamla yer alırken, Pandora Takı ve Bim Marketleri 14’er reklamla üçüncü sırayı paylaştı.

Ariş Mücevherat, Swarovski, giyim markası Network ve Bonuscard, sırasıyla listede yer alan diğer markalar oldular. 

Advert
YORUMLAR
Kalan karakter sayısı : 500
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
Domatesin kilosu hızla düşüyor
Domatesin kilosu hızla düşüyor
ABD’de yine silahlı saldırı şoku: Çok sayıda ölü var
ABD’de yine silahlı saldırı şoku: Çok sayıda ölü var