Advert
Advert
Advert

Uykusuzlukla savaşan besinler

Magnezyum eksikliği uykusuzluğun bilinmeyen nedenlerinden birisi. Bu besinler eksikliği gideriyor.

Uykusuzlukla savaşan besinler
Uykusuzlukla savaşan besinler Admin
Bu içerik 65 kez okundu.
Advert

Araştırmaya göre magnezyum eksikliğinin uykusuzluğun bilinmeyen nedenlerinden biri olduğunu belirten Diyetisyen Toksoy, magnezyumdan zengin gıdaların uykusuzluk sorunundan kurtulmada yardımcı olabileceğini söylüyor. Beslenme ve Diyet Uzmanı Meltem Şeniz Toksoy, sebepsiz uykusuzlukların nedenlerinden birinin de magnezyum eksikliği olduğunu belirtiyor.

Toksoy, kaliteli uykuya yardımcı olan magnezyumdan zengin besinleri şöyle sıralıyor;

Ispanak: 100 gram başına 79 mg magnezyum içeren ıspanağı mümkün olduğunca yemeklerinize dahil etmeye çalışın. Özellikle çiğ hali daha fazla magnezyum barındırır. Hamile ve emziren anneler için de çok iyi bir magnezyum kaynağıdır. Ispanağın yanı sıra yeşil yapraklı bütün sebzeler lif, folat, potasyum ve A, C, E ve K vitaminleri açısından da zengindir.

uykusuzluk besin sağlık
Advert
YORUMLAR
Kalan karakter sayısı : 500
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR X
FETÖ tutuklusu Tuğgeneral Arslan'a tahliye
FETÖ tutuklusu Tuğgeneral Arslan'a tahliye
Bozdağ'dan flaş Almanya açıklaması: İşin aslı şu...
Bozdağ'dan flaş Almanya açıklaması: İşin aslı şu...