Firma elinde oyuncak olmak
Reklam
Reklam
Metin Altay

Metin Altay

Firma elinde oyuncak olmak

Turkcell Superonline isimli firmanın abonesiyim. İnternet hizmeti yanında "TV+" isimli televizyon platformu da var. Yayında kesilme ve kapanma ile ilgili arıza bildiriminde bulundum.

Teknik ekip dedikleri iki kişi geldi, TV yayını sorunu için modemi değiştirip gitti. Sıkıntı bitmedi tekrar aradım, operatör kız, tv menüsünden uyku modunu kontrol ettirdi.  Konumu "kapalı"ya aldık  sorun giderildi. Yeni taktıkları modem nedeniyle bu kez telefon internet bağlantılarında kopmalar ve bazı PC lerin modemi görmeme sorunları başladı. Yardım isteyince yapacak bir şey yok cihazlarınızın modem "drayvır"larını ayarlatın dendi.

Evdeki 3 cep telefonu ve bir diz üstü bilgisayarı tamircilere götürüp bu ayarlamayı yaptırmamamız söylendi. TV yayın arızası için yardım istedik, modem değişti, internet bağlantı sorunları ile başbaşa kaldık! Üstelik yeni modem fiyat farkı nedeniyle aylık faturamız 6 lira daha arttı. Ve bunlarla ilgili bilgilendirilmedik.

Yanlış teşhis ve yanlış "tedavi" mağduru olduk, üstüne tavsiye aldık! Şimdi sıkıntıya çözüm üretmeyen ekstra sıkıntı çıkaran bahse konu internet sağlayıcı yüzünden platform değiştirmek zorundayız...Bunları seçerken iyi incelemek ne götürüp getirdiklerine iyi bakmak, faturaları aksatmadan ödediğiniz halde hizmeti aksatanlara itibar etmemek lazım. Çünkü vatandaş, ticari kaygıdan başka özelliği olmayan firmaların insafına terkedilmiş durumda maalesef !..

 

Bu yazı 144 defa okunmuştur .

YORUMLAR

  • 0 Yorum
Henüz Yorum Eklenmemiştir.İlk yorum yapan siz olun..

Son Yazılar